ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلنوشته 8

برای شب های برفی نمیشود برویم قدم بزنیممان صدها خاطره از عشقمان دارم برای گفتن،هزار نوشته رمز گذاری شده دارم ،که برای جواب دادن به هزار سوالت آماده شده ام،هزار تنه خشکیده درخت جلوی خانمان تلمبار کرده ام برای آتش گرم شومینه سردی زمستانمان ،هزار پای خسته نشدنی کنار گذاشته ام برای طی پاییز هامان ،هزار وسوسه در آغوشم پنهان کرده ام،هزار و هزار هزار دیگر که باید بیایی و حتی در خلوت هم در گوشت بگویم،من آنقدر که به جبرانش هزار سال بیایی و بمانی منتظرت مانده ام،منتظرم انتظارم را تمام کنی

تحمل این تنهایی...
قدم های تنها
آنهایی که می روند برای فرار از هیچ چیز
برای فرار از هیچ کس
قدم هایی که فقط در ذهن من میروند
پاهای من جرات تحقق آرزوهایم را ندارند
من غمگینم
پاهای جراتت را قرض میخواهم
میدهی؟
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 4:59 | |